منظور از سیستم اعلام سرقت چیست؟

۹ بازديد

یکی از شایع ترین مضراتی که در آپارتمان های مسکونی وجود دارند؛ سرقت است که اکثر افراد نمی توانند شخص مورد نظر را پیدا و شناسایی کنند. این موضوع به دلیل نبودن تجهیزات کافی در پیدا کردن عامل سرقت است. این نوع سیستم در مدل های مختلف با تجهیزات جانبی متفاوت در دسترس هستند که در ساختمان ها راه اندازی و نصب می شود. در این زمان از ورود افراد ناشناس، غیر مجاز به داخل منزل جلوگیری شده و امنیت ساکنین نیز را فراهم می سازد.

 
سیستم اعلام سرقت

در پاسخ به این که سیستم اعلام سرقت چیست؟ باید بگوییم که نوع کارکرد سیستم اعلام سرقت یا دزدگیرمنز به این شکل است که این سیستم با تکنولوژی فوق پیشرفته ساخته شده است. به این ترتیب که سنسور در آن ها طراحی شده که زمان حرکات غیر مجاز سارق را حس کند، صدای آژیر بلند را پخش می کند. در نهایت اعضای خانواده یا ساختمان متوجه خطر می شوند. سیستم اعلام سرقت به دلیل کاربرد فوق العاده دارند، در انواع گوناگون طراحی و ساخته شده اند.

 

 

انواع سیستم اعلام سرقت را نام ببرید؟

سیستم اعلام سرقت یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که امروزه به دلیل شایع شدن خطرات امنیتی اکثریت مردم به آن ها روی آورده اند و این سیستم به محبوب ترین سطح تکنولوژی روز دنیا تبدیل شده اند.

 

سیستم اعلام سرقت از راه دور:

یکی از مهم ترین سیستم اعلام سرقت، سیستم کنترل از راه دور است. معمولا این تجهیزات برای منازل، پارگینک، مغازه های طلافروش به کار برده می شود. از دلایل محبوبیت دزدگیر، این است که افراد می تواند به راحتی در هر جایی دنیا که هستند می تواند خانه و محل کسب و کار خود را از دور کنترل کنند.

 

سیستم اعلام سرقت دارای صفحه کلید:

این نوع سیستم دزدگیر اماکن، بر خلاف کنترل از راه دور، دارای یک صفحه کلید امنیتی می باشد که باید آن را برای حفاظت از محیط مورد نظر در یک جا امن نصب کنند. در این صورت که می توان از طرف صفحه کلید سارقین می توانند برای غیر فعال و فعال سیستم اعلام سرقت اقدام کند. مزایت که در این سیستم دارد قابلیت اتصال به تلفن همراه کاربر است. تا به وسیله چک کردن گوشی موبایل بتوانید فعال و غیر فعال کردن سیستم اقدام نمایید.

 

 صفحه کلید

سیستم اعلام سرقت باید چه تجهیزاتی داشته باشد

باید بدانید که یک سیستم پیشرفته به تنهایی قادر به حفظ امنیت یک ساختمان نیست و به تجهیزات الزامی و مهم نیازمند دارد. این تجهیزات شامل: پایه چشمی، تلفن کننده، باتری اضطراری، ریموت کنترل، پدال ، دستگاه مرکزی، انواع چشمی می باشد. و اگر هر یک از اجزای ذکر دچار مشکل شوند یا وجود نداشته باشد، سیستم دزدگیر اماکنبه درستی کار نمی کند.  

 

 

نکات بسیار مهم و لازم برای نصب سیستم اعلام سرقت؟

این تجهیزات به دلیل اینکه بسیار حیاتی است، باید نصب آن یکسری اصول و نکات لازم پیروی شود. این اصول به شرح زیر می باشد:

  • چشمی ها نصبت به حرکت در عرض بسیار حساس می باشد.
  • چشمی باید روی یک دیوار محکم، ثابت و بدون حرکت نصب شود.
  • در بیرون آژیرهای سیستم اعلام نباید هیچ سیمی بیرون زده باشد.
  • هیچ مانعی نباید جلوی چشمی را بگیرد، در غیر این صورت عملکرد درست نخواهد داشت.
  • چشمی دزدگیر را نباید روبه روی خورشید نصب کنید.
  • پیدا کردن یک نقش عالی برای نصب دزدگیر اماکن.
  • تهیه لیست لوازم جانبی دزدگیر به صورت بی نقص و کامل البته باتوجه به در خواست شما عزیزان
  • همه سیم کشی ها باید به صورت تو کار انجام شوند.

 

 

حالا که متوجه شده اید سیستم اعلام سرقت چیست می توانید به راحتی درک کنید که این سیستم از محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است. شما نیز می توانید با تهیه دزدگیر اماکن امنیت خانه و خانواده را تضمین کنید.

 

قیمت نصب دزدگیر اماکن در سال 1401

۱۳ بازديد

آیا از قیمت نصب دزدگیر اماکن خبر دارید؟ در مطالب گذشته دزدگیر اماکن و خانه را مورد بررسی قرار داده ایم و اطلاعات گسترده و دقیق در مورد ویژگی و مدل لوازم جانبی آن ها اشاره کردیم. از دزدگیر اماکن برای حفاظت از اماکن اداری، صنعتی و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد و وظیفه دارد آمار سرقت را کاهش دهد. همچنین در صورت وقوع این حادثه سرقت به پلیس و مالک دستگاه اطلاع رسانی کند. با توجه به این موضوع نصب سیستم حفاظتی امری ضروری و مهم است. در این مقاله قصد داریم درباره قیمت دزدگیر منزل صحبت کنیم.

 
قیمت نصب دزدگیر

 

قیمت نصب دزدگیر بر چه اساسی تایین می شود؟

قیمت نصب دزدگیر منازل بر پارامتر های متفاوت تعیین می شود. امروزه آمار نصب دزدگیر اماکن نسبت به گذشته رواج بیشتری یافته است. همانطور که اشاره کرده ایم دزدگیر اماکن ایرانی نسبت به دزدگیر های دیگر از شرایط های بهتری برخوردار هستند. سیستم های حفاظتی کانادایی و اروپایی بسیار گران هستند که به اصطلاح خریداری آن ها به صرفه نیست. دزدگیر های چینی فاقد خدمات پس از فروش هستند که اکثریت از قیمت بالا و کیفیت پایین تری برخور دار هستند.

علاوه بر کیفیت بسیار بالا برند ایرانی فایروال و خدمات پس از فروش همچنین گارانتی 5 ساله، با خرید دزدگیر ایرانی، کارگران و کارخانه جات حمایت به عمل آورید.

 

 

اجزاء دزدگیر موجود در بازار

در حال حاظر دزدگیر های در بازار ایران فرخته می شوند که به دو دسته دزدگیر تلفن کننده سیم کارتی و خط شهری تقسیم می شوند. در مورد اجزاء دزدگیر منازل می توان به حالت کلی به بخش چشمی حرکتی  دزدگیر تقسیم شود.

بازار

چشمی حرکتی

این نوع سنسور ها خود دارای انواع مختلفی هستند که می توان به مگنت، سنسور دود، شوک سنسور، رله جهت خاموش و روشن کردن و بلندگوی خارجی و داخلی اشاره کرد.



قیمت نصب سیستم حفاظتی در سال 1401

در این بخش می خواهیم درباره قیمت نصب burglar alarm بپردازیم. اولا نمی توان به طور قطعی مبلغ آن ها را تعیین کرد. دوما هزینه های اعلامی در این مقاله بر اساس هزینه اعلامی از سایت آنلاین است.

هزینه نصب دزدگیر منازل برای همه پروژه ها یکسان و به یک صورت نخواهند بود. عامل هایی همچون تجهیزات جانبی، موقعیت جغرافیایی، نوع سیم کشی بستگی دارد. نصب مگنت بی سیم و باسیم، نصب دتکتور بر سیستم اعلام سرقت، سنسور لرزشی و پدال اضطراری از جمله کارهای یک نصاب به حساب می آید.

 

 

عوامل موثر بر قیمت نصب دزدگیر اماکن

نصب لوازم های جانبی بی سیم در مدت زمان کوتاه تر و آسان انجام می شود،  به دلیل بستر سازی هزینه های مانند کابل کشی، داکت کشی برای تجهیزات باسیم اضافه می گردد ولی در صورت استفاده از سنسورهای بی سیم هزینه های مربوط به بستر سازی حذف می شود. خوشبختانه باید گفت لوازم جانبی های باسیم درحال منسوخ شدن هستند زیرا معیب های بیشتری دارند. از مهم ترین ایراد آن عدم جابجایی است. به این منظور که کابل کشی نمی تواند به راحتی به محل دیگر منتقل شود. چون همه کابل ها باید جدا شوند و در مکان جدید نصب شوند. اما این موضوع برای وسیله های  بی سیم صدق نمی کند. شاید مقداری دزدگیر بی سیم گران تر از سایر مدل های دیگر باشد.

 

مدل دزدگیر

  هر مقدار دزدگیر اماکن از مدل بالاتر با قابلیت بیشتر نصب سیستم از مهارت بیشتری برخوردار خواهد شد. اولین توصیه ای که در این خصوص داریم، نصب دزدگیر را به شرکت خدمات دهند خود برند دزدگیر اماکن بسپارید و خودتان در این امر دخالتی نداشته باشید. به دلیل اینکه برندهای ایرانی مانند فایروال دارای گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش هستند، زمانی گارانتی فعال می شود که نصاب جعبه محصول رو باز کرده و اقدام به نصب آن کنند. در زمانی که خودتان این کار را انجام داده اید به محصول خود آسیبی وارد شود گارانتی دزدگیر شامل آن نخواهد شد.

 

تجهیزات جانبی دزدگیر

وجود قابلیت و تجهیزات مانند: زون، انواع سنسور و .... نیز بر دستمزد و قیمت دزدگیر منازل دزدگیر موثر

است. هرچه دزدگیر از امکانات بیشتری برخوردار باشد ازمبلغ بالاتری برخوردار است.

 

 

جمع بندی کلی درباره نصب دزدگیر منزل

با نصب دزدگیر اماکن که شما علاوه بر عدم سیم کشی و راه اندازی دزدگیر، می بایست بدانید که هر سنسور را در کدام از قسمت محیط و به چه شکلی نصب کنید. پشنهاد ما این است تا با همکاری و گروه حرفه ای فایروال؛ خاطر خود را موضوع نصب دزدگیر اماکن آسوده کنید.

تفاوت بین دزدگیر فروشگاهی و اماکن

۸ بازديد

در این مطلب قصد داریم به معرفی دو نوع دزدگیر اماکن و فروشگاهی پردازیم. دزدگیر فروشگاهی به نام دیگر مانند: گیت فروشگاهی،  دزدگیر فروشگاهی ضد سرقت، دزدگیر لباس و پوشاک و دزدگیر هایپر مارکت شناخته می شود.

از این دزدگیرها برای جلوگیری از سرقت محصولات، ابزارات یک فروشگاه و مکان های دیگر که وسایل در دسترس عموم مردم می باشند و ممکن است مورد سرقت قرار بگیرند، استفاده می کنند.

 

دزدگیر فروشگاهی  

دزدگیر فروشگاهی از چند بخش اصلی تشکیل شده است؟

آنتن گیت ضد سرقت

تگ یا لیبل سنسور فروشگاهی

 

 

تفاوت بین دزدگیر اماکن و فروشگاهی چیست؟

تفاوت این دزدگیر ها در عملکرد آن ها است. هر دو سیستم برای جلوگیری از سرقت در فروشگاه طراحی و تولید شده اند. اما باید گفت از دزدگیر فروشگاهی برای باز بودن مرکز فروش استفاده می شود اما دزدگیر اماکن را می تواند در زمان باز بودن و بسته بود فروشگاه استفاده کرد.

اماکنی مانند: مغازه، فروشگاه، هایپر مارکت، ادارات، منازل و ویلاها تعطیل یا خالی باشند سارقین می توانند به راحتی وارد آن مکان شوند و اشیاء کلاهای گران قیمت را به سرقت برسانند. برای جلوگیری از چنین کاری می توانید از دزدگیر اماکن فایروال استفاده نمایید که بهترین گزینه برای جلوگیری از سرقت است.

 

تجهیزات دزدگیر اماکن که به راحتی از سرقت جلوگیری می کنند؟

سیستم مرکزی یا کنترل پنل

سیستم های تلفن کننده

انواع چشمی دزدگیر

مگنت دزدگیر اماکن

انواع سنسور لرزشی

 

سیستم مرکزی یا کنترل پنل

سیگنال هشدار سنسور به این مرکز با استفاده از سیم یا به صورت بی سیم انتقال می یابد. سیستم مرکزی با دریافت سیگنال خطر شروع به آلارم دادن می کند به صورت پیامکی یا سیستم تلفن کننده به صاحب دستگاه اطلاع رسانی می کند.

 

سیستم تلفن کنند دزدگیر

این سیستم با داشتن حافظه داخلی 22و 21 شماره تلفن همراه را که از قبل صاحب دستگاه آن را وارد کرده است، در تایم دریافت سیگنال سرقت از سیستم مرکزی می تواند با استفاده از خط تلفن ثابت و سیم کارتی شروع به ارسال پیامک یا تماس گرفتن کند.

 

چشمی حرکتی

چشمی های حرکتی یا سنسور با استفاده از راداری پخش و دریافت مجدد امواج می تواند حرکت یا بهم ریختم اشیاء در محیط را شناسایی کند و سیگنال را برای کنترل پنل دزدگیر اماکن ارسال می کند.

 
سنسور حرکتی

سنسور مگنت دزدگیر

سنسور مگنت سیستم حفاظتی به دو بخش مغناطیسی و سیستم القای مغناطیسی تشکیل شده است. این مگنت ها را بر روی درب و پنجره نصب می کنند که قسمت بر روی پنجره و قسمت دیگری را بر روی چهارچوب پنجره قرار می گذارند. در صورت باز شدن به شدت پنجره یا درب، بخش مگنت ورود سارق را به پنل مرکزی ارسال می کند.

 

شوک سنسور یا سنسور لرزشی

این سنسور، با استفاده از قوانین فیزیکی قادر به شناسایی لرزش بر روی محیط نصب شده است و در صورت حس کردن لرزش شروع به ارسال سیگنال می کند

 

 

نکات بسیار مهم خرید دزدگیر اماکن برای فروشگاه ها

در زمان خرید دزدگیر اماکن بهتر است به نکاتی توجه فرمایید. در زمان خرید سیستم حفاظتی به نوع گارانتی و مدل توجه فرمایید که آیا دستگاه سیم کارتی است یا خیر. burglar alarm دزدگیر را برای فروشگاه یا اماکن خود انتخاب فرمایید که خدمات پس از فروش در کشور عزیزمان داشته باشد و در آیند برای خدمات اذیت نشوید.

 

بهتر است نصب دزدگیر را به شرکت خود سیستم حفاظتی بسپارید. به دلیل اینکه شرکت ها وظیفه دارند برای شما گارانتی پس از فروش ارائه دهند که شرکت فایروال دارای 5 سال گارانتی پس از فروش برخوردار است.

 

بعد از به اتمام رسیدن نصب دزدگیر اماکن حتما دستگاه را چک فرمایید و کار با آن ها را با دقت یادبگیرید.

ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم از دزدگیر اماکن سیم کارتی استفاده نمایید. چرا که امکانات بیشتری نسبت به دزدگیر خط تلفن ثابت یا بدون تلفن کننده دارد که ای امکانات بسیار مهم می باشد و به شما عزیزان گزارش قطع برق، فعال یا غیرفعال بودن دستگاه توسط هر ریموت می دهد.

 

از سنسورهای بی سیم در اماکن های پر تردد و شلوغ استفاده نکنید چراکه این دستگاه حتی اگر فعال نباشد عمر باتری آن به سرعت به پایان می رسد. به همین دلیل بهتر است در اماکن های پر تردد از سنسورهای باسیم استفاده نمایید.

 

دزدگیر اماکن هر چند ماه یکبار و قبل از مسافرت بهتر است کنترل شود. به این صورت که ابتدا دزدگیر را فعال نمایید و بعد وارد خانه شوید تا هشدار دزدگیر منزل فعال شود و به شماره هایی که از قبل روی آن ها ذخیره شده است تماس یا پیامک ارسال می کند. باتری های داخل دستگاه رو هر شش ماه یکبار چک فرمایید تا با تمام شدن طول عمر باتری سیستم حفاظتی به مشکل برنخورد.

 

 

 

 

 

راهنمایی تعمیر دزدگیر اماکن؟

۷ بازديد

 

یکی از رایج ترین راه برای بالا بردن میزان امنیت محیط پیرامون افراد، استفاده از دزدگیر منزل بوده که تعمیر و درست کار کردن آن جزء موارد های بسیار مهم بوده  که در این مقاله درباره تعمیر و عیبابی احتمالی دستگاه صبحت خواهیم کرد.

نکته: در کل می توان گفت تعمیر دزدگیر اماکن کار هر شخصی نیست و نمی تواند از پس درست کردن آن بر بیاید، بهتر است برای تعمیر سیستم حفاظتی آن را به یک فرد متخصص بسپارید.

 

راهنمایی تعمیر دزدگیر منازل

دزدگیر اماکن، جایگاه خود را به درستی در بین همه افراد دنیا پیدا کرده که با استفاده از آن امنیت محل کار و زندگیشان را افزایش داده اند. در حال حاضر برندهای معتبر در ایران وجود دارند که در حال تولید بهترین نوع سیستم حفاظتی بوده اند.

اما برخی از موارد پیش میاید که به دلیل نصب نادرست، قدیمی بود سیستم دزدگیر و ... در کارایی سیستم حفاظتی ممکن است اختلالاتی به وجود بیاورد. به همین خاطر به شما عزیزان پیشهاد می کنیم برای نصب دزدگیر دزدگیر، از افراد کار بلد کمک بگیرید، زیرا سیستم شما از خدمات پس از فروش و گارانتی برخوردار می شوند.

 

 دزدگیر در زمان قطع برق کار نمی کند

معمولا سیستم دزدگیر بعد از قطع برق، توانایی کار کردن 48 ساعت را دارد زیرا دارای باتری پشتیبان بوده است. اگر دزدگیر شما در زمان قطعی برق به درستی کار نکرد، یا باتری سیستم حفاظتی شارژ ندارد یا عمر مفید خود را از داده است. برای جلوگیری از کار افتادن سیستم حفاظتی، هرچند یک بار باتری دزدگیر را تعویض فرمایید.

 

دزدگیر دچار اتصالی می شود

برخی از مواقع پیش آمده که به دلیل نصب نادرست کابل و سیم کشی دزدگیر، مشکلاتی مانند: قطع بودن برخی از خطوط به وجود بیاورد و سیستم حفاظتی شما به درستی کار نکند. برای جلوگیری از این مشکب بهتر است از یک متخصص برای نصب سیستم حفاظتی خود کمک بگیرید. و از سوی دیگر چک کردن اتصال برق دزدگیر توسط یک فرد عادی بسیار خطرناک باشد.

 

زنگ خطر کاذب

در برخی از مواقع شاهد وجود مشکل در سیستم زنگ خطر هستید. در این شرایط باید از متخصین کمک بگیرید تا با بررسی بسیار دقیق متوجه مشکل دزدگیر شوند، و اقدام به برطرف کردن مشکل به وجو آمده دزدگیر اماکن شوند.  

 

سخن آخر

بعضی از افراد بر این باور هستند که فقط با نصب دزدگیر اماکن دیگر هیچ نیاز به چک کردن وضعیت سیستم نیست و مشکلی به وجود نخواهد آمد. اما باید گفت این تفکر کاملا اشتباه بوده، بهتر است هر چند وقت یکبار وضعیت سیستم دزدگیر اماکنتان را چک فرمایید تا در صورت دیدن کوچک ترین ایراد، اقدام به تعویض و تعمیر قطعات دزدگیر انجام دهید.

بیشتر مواقع شما عزیزان از مشکلات بسیار کوچک چشم پوشی می کنید اما کار کاملا غلط بوده باید گفت تمام مشکلات به وجود آمده، چشم پوشی از مشکلات کوچک بوده و زمینه سازی می کنید برای مشکلات بزرگتر.

 

نقش آشکار ساز در دزدگیر اماکن چیست؟

۸ بازديد

دزدگیر اماکن دارای انواع متفاوتی است که هر کدام از آن ها به صورت یک دست کارایی دارند. آشکار ساز مانند:  یک چشمی عمل می کند. که یکی از مهم ترین قسمت در همه دزدگیر می باشند. در این مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی انواع آشکار ساز در دزدگیر اماکن بپردازیم.

به شما عزیزان توصیه می کنیم قبل از خرید دزدگیر مورد نظر خود، این مطلب را مطالعه فرمایید تا بتوانید به راحتی و انتخاب درست در زمینه سیستم حفاظتی مد نظر داشته باشید. با ما همراه باشید.

 

آَشکار ساز 

آشکار ساز دزدگیر چیست؟

همانطور که اشاره کردیم، آشکار ساز دزدگیر منزل یکی از مهم ترین قسمت این دستگاه می باشد. به این صورت که آشکار ساز مثل: یک چشمی عمل می کند. یعنی تمام حرکات حتی کوچک ترین موجود ثبت خواهد کرد و در زمان درست با صدا در آوردن آژیر موضوع را به صاحب دستگاه اعلام می کند. همچنین می توان به این نتیجه رسید که آشکار ساز چشمی دزدگیر است و از انواع سرقت جلوگیری می کند.

 

 

انواع آشکار ساز دزدگیر کدامند؟

تعداد اشکار ساز دزدگیر محدود نمی باشند تا شما بتوانید به راحتی مکان مورد نظر خود سیستم را خریداری فرمایید. به شما انواع آشکار ساز دزدگیر اماکن و خانه معرفی خواهیم کرد تا به کمک این مطلب بتوانید بهترین نوع آن را برای خود خریداری فرمایید.

·         آشکار ساز حرکتی

این دسته از آشکار سازها به راحتی می توانند حرکت بسیار ریز را شناسایی کنند. این دسته از آشکار ساز با امواج رادیویی به فعالیت می پردازند. ویژگی خوب این نوع آشکار ساز به راحتی مخفی می شوند.

·         آشکار ساز دود

نوع عمل کرد این سنسور به گونه ای است که گیرنده داخل آن با حساسیت به دود جمع شده در یک مکان واکنش نشان می دهد و پالس الکترونیکی برای دستگاه مرکزی ارسال می کند. همچنین در مدل سنسور دود فایروال آژیر داخلی خود دتکتور در زمان تشخیص دود با صدا بوق کوتاه پیاپی هشدار را اعلام می کند.

·         آشکار ساز ضربه

یکی از این تجهیزات، سنسور حساس به ضربه و لرزش است که با نامهای شوک سنسور یا ضربه شناخته می شود و در دو نوع بی سیم باسیم طراحی و تولید شده اند.

 

سنسور ضربه 

آشکار ساز دزدگیر چه کاربردی دارد؟

اگر برای شما سوال پیش آمده که آشکار ساز دزدگیر برای چه کارایی دارد؟ باید بگوییم که آگر آشکار ساز دزدگیر طراحی و تولدی نمی شد، دزدگیر دیگر اهمیتی ندارد و بدون استفاده می ماند به دلیل اینکه آشکار ساز چشم دزدگیر می باشند.

وقتی که دزدگیر چشمی نداشته باشد به هیچ عنوان کارایی ندارد به دلیل اینکه آشکار سازها از مهم ترین قسمت دزدگیر می باشند و بسیار اهمیت دارند.

اگر بخواهیم با یک زبان ساده تر بگوییم آَکار ساز چه کاربردی دارد، این قطعه می تواند خطر را شناسایی کند و در زمینه به شما اطلاعات ارائه دهد. در واقع برای این که بخواهیم امنیت یک محیط را ارائه دهیم، باید از آشکار ساز استفاده کنیم تا بتوانم تمام حرکات در محیط رو مشاهده کرده و بهترین کار را برای زمان وقوع حادثه بعد از اطلاع رسانی توسط دزدگیر انجام دهد.

  

قیمت آشکارساز در دزدگیر اماکن چقدر است؟

روش اول  معمولا برای همه افراد این سوال پیش می آید که قیمت این دستگاه بسیار کاربردی چقدر است؟ باید گفت که این دسته از دستگاه دارای قیمت بسیار مناسب هستند که شما می توانید از طرف سایت معتبر اینترنتی فایروال این دسته ها را مشاهده فرمایید.

روش دوم، مراجعه به صورت حضوری به انواع فروشگاه های موجود در سط شهر، از طریق می توانید علاوه بر مشاهده کردن مستقیم به از دستگاه، قیمت آن را مشاهده کرده و آن مطلع می شود.

روش سوم ایجاد تماس با افراد که این دسته از محصولات می پردازد، شما می توانید با تماس برقرار کردن مشاوره با کارشناسان مجرب فایروال اقدام خریداری دستگاه دزدگیر  بفرمایید.

 

خریداری آشکار ساز دزدگیر اماکن؟

همانطور که اشاره کردیم، در این قسمت قصد داریم به شما انواع راه هایی را ادائه دهیم که با کمک گرفتن از آن می توانید به راحتی این محصول را با قیمت و کیفیت مناسب خریداری کنید.

روش اول، استفاده از فروشگاه های اینترنتی. از این طریق می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی معتبر، تمام مدل این دستگاه را مشاهده کرده و بعد اقدام به خریداری کند. با استفاده از این روش، علاوه بر این که به خریداری می پردازدی، می توانید نظرات افراد قبل از شما این محصول را خریداری کرده اند را مشاهده خواهید کرد.

روش دمو، به صورت حضوری می توانید به تمام فروشگاه موجود در سطح کشور می باشد. شما می توانید به راحتی تمام مدل آشکار ساز را مشاهده کرد و بعد مدل مورد نظر خود را خریداتری کنید. از این طرف می توانید به راحتی تمام مدل آشکار ساز را مشاهده کرده و بعد خریداری فرمایید.

روش سوم، استفاده از انواع شماره تلفن که می توانید با استفاده از آن ها به صورزت تلفنی بار مراکز فروش این محصول ارتباط برقرار کرده و بعد با خرید محصول، توسط پیک آن رادرب منزل دریافت کنید.