سوالات متداول درباره دزدگیر منازل

۹ بازديد

سوالات متداول از دزدگیر

1-     دزدگیر اماکن به چند دسته تقسیم می گردد؟

دزدگیر فایروال در کل به سه دسته: سیمکارتی، ساده و تلفن ثابت تقسیم بندی شده است.


2-     دزدگیر منازل در زمان ورود سارق چه کاری انجام می دهد؟

در صورت ورود غیر مجاز سارق به منزل، سنسورهای دزدگیر اماکن اعم از: حسگر حرکتی، حسگر ضربه و سنسور مگنت ورود برنامه ریزی شده سارق از قبل را تشخیص داده و فرکانسی هشدار را برای پنل مرکزی سیستم حفاظتی ارسال کرده و با به صدا در آورد آژیر هشدار همچنین با شماره هایی که از قبل توسط تکنسین بر روی حافظه دستگاه تعریف شده از طریق SMS و تماس، مالک را از خطر آگاه می سازد.

 


3 - آیا دزدگیر منازل را می توان هک کرد؟

در دنیای امروزه و با پیشرفته تر شدن تکنولوژی هیچ کاری غیر ممکن نیست. اما سیستم های حفاظتی تنها ابزار هایی هستند، که از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. و از سوی دیگر سارق برای هک کردن پنل مرکزی نیاز به خریداری تجهیزات گران قیمت نیاز دارد، که به هیچ عنوان این موضوع برای سارق سود آورد نمی باشد. به دلیل اینکه ممکن است از یک خانه بسیار معمولی سرقت کند، اما قیمت ابزاره برای هک کردن قیمت بیشتری داشته باشد.

 

4-     اگر اسپیکر و بلندگو دزدگیر قطع شود چه اتفاقی می افتد؟

می توان گفت سیستم های حفاظتی در کل دارای بلندگو داخلی بوده، که اگر در زمان سرقت سارق بلندگو به صدا در نیامد با استفاده از اسپیکرهای داخلی و با شماره هایی که از روس حافظه پنل مرکزی تعریف شده، تماس و اس ام اس ارسال می کند.

 

5-     آیا سیستم دزدگیر اماکن در زمان قطعی برق کار می کند؟

بله دزدگیر منازل در زمان قطع بودن برق، با استفاده از باتری های پشتیبان ساعات های می تواند به کار خود ادامه دهد و از ورود غیر مجاز دزد جلوگیری می کند.  

6-     تامین نیروی برق دزدگیر از کجاست؟

برق مورد نیاز دزدگیر منازل مستقیما توسط برق یا باتری های پشتیبان تامین می گردد. از معایب های سیستم حفاظتی با برق مستقیم این است که سارق با قطع کابل برق سنسورها، آن ها را از کار می اندازد.

بهترین نوع استفاده از سیستم حفاظتی، مدل بی سیم می باشد. زیرا سارق نمی تواند کابل کشی را قطع کند. سنسورهای بی سیم با ارسال فرکانس به پنل مرکزی فعال می باشند.

 

7-     باتری دزدگیر اماکن دارای چند آمپر می باشند؟

باتری های پشتیبان دزدگیر اماکن فایروال دارای آمپرهای 5/4 و 2/7 بوده و از سوی دیگر دارای باتری 9 ولت وینیک کتابی بوده که دارای طول عمر بسیار مفید می باشد.

 

8-     از دیگر لوازم جانبی های دزدگیر اماکن

 

پدال اعلام سرقت:

از پدال اعلام سرقت برای فعال کردن مستقیم هشدار دزدگیر استفاده می شود و بیشتر برای اماکناتی مانند: طلا فروشی و بانک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کاور بلندگو:

از این کاور به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به بلندگو مانند: زنگ زدگی توسط باران، برف، آفتاب شدید مورد استفاده می شود.

 

ریپیتر:

از این ریپیتر برای پشتیبانی بین سنسورها و پنل مرکزی در ساختمان های چندین طبقه و بین سوله های کارخانه جات مورد استفاده قرار می گیرد.

ریپیتر 

میکروفون:

این وسیله دارای گیرنده بسیار حساس و با کیفیت بوده، که برای شنیدن صدای محیط پیرامون، همچنین آن چیزی رخ می دهد را،  به صاحب دستگاه اعلام می کند.

 

و...

 

9-     دزدگیر اماکن دارای چند نوع هشدار دهنده صوتی می باشد؟

آژیر تک صدا، آژیر پیژو، آژیر بکاپ بی سیم و بلندگو شرکتی

 

10- امکالن اتصال چند آژیر به دستگاه وجود دارد

بیشتر دزدگیر های منازل بطور همزمان می تواند به آژیر پیزو و بلندگو شرکتی نصب شوند.