زون های F10  و F9 دزدگیر فایروال

۵ بازديد

دزدگیر f10 , f9

همانطور که می دانید دزدگیر اماکن به راحتی از محیط پیرامون خود با استفاده از انواع تجهیزات محافظت می کند. که می توان از تجهیزات به انواع سنسورها، بلندگو و آژیر، پدال ها اعلام سرقت، زون ها  و ... اشاره کرد که می تواند امنیت محیط پیرامون را تامین کند.

اما در کل می توان گفت زون کانکتوری است که در پنل مرکزی سیستم حفاظتی قرار گرفته که قابلیت متصل شدن یک یا چند سنسور در آن وجود دارد. که کاربر می تواند با استفاده از  سنسورها  که بر زون های دزدگیر نصب شده اند،  محیط افراد را تحت نظر و مدیریت قرار می دهد، و در زمان تحریک هر سنسور سیستم حفاظتی، محل ورود غیر مجاز در زون سیستم حفاظتی مشخص می شود و بسته مکانی که زون ها در آن قرار دارند، انواع سنسورها متصل می شود.

 
آشنایی با انواع زون های دزدگیر فایروال

هر یک از زون های دزدگیر منزل را می توان به مدل های متفاوتی تنظیم کرد، و برای تغییر عملکرد از زون ها به بخش تنظیمات سیستم حفاظتی مراجعه فرمایید.

زون های دزدگیر F10 و F9 فایروال

1- حالت زون نرمال دزدگیر

زمانی که یک قسمت از دزدگیر فایروال دارای یک زون نرمال باشد، در صورت فعال شدن (SEMI.ARM/ARM) این زون می تواند تحریک شود.

2- حالت زون های تاخیری:

وقتی که یک قسمت دارای حالت زون تاخیری باشد، در زمان فعال شدن  (SEMI.ARM/ARM) شدن آن قسمت، این زون با تاخیر تنظیم می شود و تواند تحریک شود. زون های تاخیری در منوی سیستم حفاظتی قابلیت برنامه ریزی دارد. و از سوی دیگر از این حالت می توان برای غیر فعال کردن (DISARM) دزدگیر استفاده از ریموت می توان استفاده کرد، به طوری که کاربر بعد از ورود به محل فرصت دارد سیستم حفاظتی را از طرف صفحه کلید غیر فعال (DISARM) کند.

 

3- حالت زون های 24 ساعته:

زمانی که قسمتی از دزدگیر اماکن دارای زون 24 ساعته باشد، در همه ساعات در صورت در صورت فعال بودن  (SEMI.ARM/ARM) و در زمان غیر فعال بودن (DISARM) آن قسمت، این زون می تواند مشابه حالت نرمال تحریک شود. از این زون می توان جهت اتصال پدال اعلام سرقت یا سنسور دود استفاده کرد.

4- حالت دینگ دانگ دزدگیر اماکن:

وقتی که یک بخشی از دزدگیر منزل دارای زون دینگ دانگ باشد در زمان فعال شدن آن قسمت، می تواند مشابه به حالت نرمال تحریک شود و در زمان غیر فعال بودن آن بخش، با تحریک سنسور مربوطه، تنها یک صدای زنگ بخش خواهد شد. از حالت دینگ دانگ می توان جهت اطلاع رسانی ورود افراد ناشناس به مغازه ها و فروشگاه ها استفاده کرد.

5- حالت مخفی زون دزدگیر اماکن

زمانی که  قسمتی از دزدگیر اماکن دارای حالت زون مخفی باشد، در زمان فعال شدن آن بخش، این زون می تواند مشابه به حالت نرمال تحریک شود و در زمان غیر فعال بودن آن قسمت می تواند تحریک شوددو بدون صدای آژیر و بلندگو تنها با شماره هایی که در حافظه آن ثبت شده تماس می گیرد.

 

سخن آخر :

در کل می توان گفت تمامی سیستم های حفاظتی و نظارتی دارای قابلیت زون بندی هستند که هر کدام به صورت جداگانه دارای ویژگی بسیار خاصی بوده اند که می توانند این قابلیت را به دستگاه های دزدگیر بدهند تا از وجود، سارق جلوگیری کنند.

 

منظور از رله در دزدگیر اماکن چیست

۸ بازديد

رله دزدگیر اماکن

در گذشته هر یک سیستم های حفاظتی دارای یک خروجی منفی بودند که به اصطلاح به آن درب باز می گفتند که این اجازه را به افراد می داد که با فشوردن کلید ریموت هر وسیله برقی را به صورت لحظه ای فرمان دهی کند.

اما امروزه با پیشرفته تر شدن تکنولوژی سیستم الکترونیکی حفاظتی، دستگاه دزدگیر از طریق تماس با شماره تلفن همراه و خط شهری، جهت کنترل محیط پیرامون افزایش پیدا کرده و این اجازه را به کاربر می دهد که به صورت لحظه ای و دائم به خروجی ها فراهم دهد، حتی توانسته در کنار دزدگیر خانه را به منزل هوشمند تبدیل کند.

 

کارایی رله در دزدگیر اماکن چیست

دزدگیر فایروال دارای یک مدل سیستم حفاظتی به نام F10 بوده که دارای خروجی یا همان رله بوده که ویژگی، کنترل از راه دور وسایل برقی را در اختیار صاحب دستگاه گذاشته است و کاربر می تواند در هر مکانی وسیله برقی را کنترل کند. البته لازم به ذکر بوده دزدگیر در هر مکانی که نصب شود می تواند بیشتر ابزارهایی که توانایی داشته باشد از راه دور کنترل می کند.

دزدگیر فایروال F10 دارای 7 رله خروجی بوده که بر روی سیستم یا همان پنل مرکزی تعبیه شده که همزمان با نصب سیستم حفاظتی فعال می شود. و کاربر می تواند با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه دزدگیر را فعال و غیر فعال کند.

 

1- اماکن کنترل از راه دور در محل کار:

این هفت رله این اجازه رو به کاربر داده که با استفاده از یک گوشی، در محل کار  کرکره برقی را بدون دخالت دست باز و بسته کند.

 

2- امکان کنترل از راه دور سیستم روشنایی خانه:

رله یا خروجی ها در دزدگیر اماکن دارای کارایی بسیار عالی هستند، زیرا وقتی که صاحب دستگاه همراه با خانواده به مسافرت برود، کاربر می تواند با تلفن همراه از راه دور در زمان مشخص لامپ های منزل را خاموش و روشن کند؛ تا سارق متوجه نشود که کاربر در خانه وجود ندارد و در زمان نبودن آن ها با خیال راحت دست به سرقت افراد بزند.

 

3- امکان کنترل از راه دور پرده خانه:

از دیگر وظایف رله در دزدگیر اماکن این بوده، که کاربر می تواند قبل از بلند شدن از رخت خواب با استفاده از اپلیکیشن پرده اتاق یا پذیرایی رو بالا یا کنار بکشد تا نور خورشید به زیبایی در محیط خانه تابیده شود در شود. یا برعکس در تایم شب بعد از رفتن به رخت خواب با استفاده از یک کلیک پرده خانه را پایین بکشید بدون دخالت از دست.

 

4- امکان کنترل سیستم سرمایشی و گرمایشی خانه:

یکی دیگر از ویژگی های رله دزدگیر اماکن که افراد را حیرت زده کرده روشن و خاموش کردن سیستم گرمایشی و سرمایشی بوده که کاربر در فصل زمستان قبل از رسیدن به خانه سیستم گرمایی را روشن کند تا هوای خانه بسیار گرم شود و در فصل گرما قبل از رسیدن به خانه سیستم سرمایشی را روشن تا هوا خانه تازه شود. تا فرد به راحتی بتواند از محل زندگی خود لذت ببرد.

 

سخن آخر  

شما کاربران عزیز برای به دست اوردن اطلاعات بیشتر دزدگیر اماکن می توانید به وب سایت شرکت فایروال سربزند و تا با انواع بیشتر دزدگیرهای فایروال و با دیگر تجهیزات دزدگیر آشنا شوید همچنین برای خرید دزدگیر اماکن اقدام فرمایید.

 

نقش آشکار ساز در دزدگیر اماکن چیست؟

۷ بازديد

نقش آشکار ساز

دزدگیر اماکن دارای انواع آشکار ساز متفاوتی بودهکه هر کدام از آن ها به صورت جداگانه کارایی دارند. آشکار ساز مانند:  یک چشمی عمل می کند. که یکی از مهم ترین قسمت در همه دزدگیر می باشند. در این مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی انواع آشکار ساز در دزدگیر اماکن بپردازیم.

به شما عزیزان توصیه می کنیم قبل از خرید دزدگیر مورد نظر خود، این مطلب را مطالعه فرمایید تا بتوانید به راحتی و انتخاب درست در زمینه سیستم حفاظتی مد نظر داشته باشید. با ما همراه باشید.

  

آشکار ساز دزدگیر چیست؟

همانطور که اشاره کردیم، آشکار ساز دزدگیر منزل یکی از مهم ترین قسمت این دستگاه می باشد. آشکار ساز تمام حرکات کوچک ثبت خواهد کرد و در زمان درست با صدا در آوردن آژیر موضوع را به صاحب دستگاه اعلام می کند.

 

انواع آشکار ساز دزدگیر کدامند؟

اشکار ساز دارای اهنواع متفاوت بوده که با توجه به نیاز محیط پیرامون خود آشکار سازها را خریداری فرمایید. ما در این مطلب قصد داریم درباره انواع آشکار ساز های دزدگیر فایروال آشنا شوید.  

 

· آشکار ساز حرکتی

آشکار ساز حرکتی یا حسگر حرکتی، کوچک ترین فعالیت سارق را تشخیص می دهد و دارای نوع باسیم و بی سیم بوده. که نوع بی سیم با ارسال فرکانس با پنل دزدگیر در ارتباط بوده و حسگر حرکتی باسیم همانطور که از اسمش پیداست با استفاده از کابل با پنل دزدگیر در ارتباط بوده؛ از ویژگی خوب این نوع آشکار ساز این است به راحتی مخفی می شود.

· آشکار ساز دود

نوع عمل کرد این سنسور به گونه ای است که گیرنده داخل آن با حساسیت به دود جمع شده در یک مکان واکنش نشان می دهد که با ارسال پالس الکترونیکی همراه با بوق کوتاه پیاپی به دستگاه مرکزی اعلام خطر می کند.

 

· آشکار ساز ضربه

یکی دیگر از این آشکار ساز ها، سنسور حساس به ضربه و لرزش بوده که با نام شوک سنسور یا ضربه شناخته می شود و در دو نوع بی سیم باسیم طراحی و تولید شده اند.

 

· آشکار مگنت

این آشکار ساز دارای حالت مغناطیسی بوده که بر مجاورت یک دیگر بر روی درب و چهارچوب پنجره ها و درب های ورودی نصب می گردد و از ورود غیر مجاز جلوگیری می کند.

 

آشکار ساز دزدگیر چه کاربردی دارد؟

اگر برای شما سوال پیش آمده که آشکار ساز دزدگیر برای چه کارایی دارد؟ باید بگوییم که آگر آشکار ساز دزدگیر طراحی و تولید نمی شد، دزدگیر دیگر اهمیتی نداشت و بدون استفاده می ماند. زیرا این آشکار سازها هستند که ورود سارقین را مشخص می کنند.

اگر بخواهیم به زبان ساده تر توضیح دهیم، این قطعه می تواند خطر را شناسایی کند و به شما اطلاع رسانی میکند. در واقع برای این که بخواهیم امنیت یک محیط را بالا ببرید، باید از آشکار ساز استفاده فرمایید.

  

قیمت آشکارساز در دزدگیر اماکن چقدر است؟

معمولا برای همه افراد این سوال پیش اومده که قیمت آشکاز ها چقدر بوده؟ حسگر ها دارای قیمت بسیار متفاوتی هستند که در سایت های نامعتبر با قیمت های بالا در حال فروش هستند. برای به دست آوردن قیمت حسگر ها می توانید به وب سایت دزدگیر فایروال سر بزنید و قیمت های مناسب مشاهده و خریداری فرمایید.