سیستم هوشمند چه نوع سیستمی است

۱۱ بازديد


یکی از تجهیزات محافظتی مورد استفاده برای فضای تجاری و صنعتی، خانگی دزدگیر فایروال ایرانی است. این دستکاه دارای قابلیت های بسیار بالای امنیتی بوده و اطلاعات لحظه ای از مکان مورد نظر را در اختیار صاحب دستگاه می گذارد.

 

 

انواع تجهیزات سیستم اعلام سرقت هوشمند

این سیستم ها دارای تنوع در سنسورهای امنیتی بوده که با توجه به شرایط محیطی مورد استفاده قرار می گیرد. این سنسور شامل سنسور مگنت باسیم و بی سیم، سنسور اعلام حریق باسیم و بی سیم، سنور چشمی یا حرکتی، سنسور ضربه یا لرزش و دیگر لوازم دزدگیر ....

این تجهیزات در دو مدل باسیم بی سیم قابل ارئه هستند. و می توان تعداد مشخصی سنسور بی سیم و باسیم با توجه به مدل دزدگیر هوشمند استفاده کرد. از سنسور حرکتی برای فضایی که نیاز به رصد حرکت افراد غیر مجاز مورد استفاده قرار می گیرد.

سنسور مگنت بر روی درب ورودی واحد و پنجره های مشرف به محیط بیرون نصب می شود همچنین با فرکانسی که ایجاد می کند عبور هر چیز کوچک از میان این دو قطعه به راحتی تشخیص می دهد.

سنسور لرزش را بر روی پنجره نصب می شود. آژیر دزدگیر با ضربه زیاد و شکستن پنجره به صدا در می آید. همچنین پیام هشدار را برای کاربر می کند.

سنسور اعلام حریق، همانطور از اسمش پیداست بر اثر ایجاد آتش و دود یا نشت گاز آزیر هشدار را به صدا در می آورد.

 

 

امکانات دزدگیر هوشمند ایرانی

دزدگیر هوشمند دارای اپلیکیشن موبایل بوده که به راحتی کاربر می تواند سنسور متفاوت مختلف را به پنل دزدگیر اضافه کند.

دزدگیر هوشمند اعلام خطر را از چند طریق به صاحب دستگاه ارسال می کند. وقتی که یک سنسور یک خطری را تشخیص می دهد بلافاصله آژیر را به صدا در می آورد و از طرف اپلیکیشن موبایل، ارسال پیامک و تماس، اطلاعات را به کاربر ارسال می کند حتی می توان گفت سیستم اعلام سرقت دزدگیر با اتصال به خط شهری از امکانات فوق به طور کامل استفاده می کند.

 

 

مزایای نصب دزدگیر هوشمند در منازل چیست

از مزایای استفاده از این سیستم در خانه کاهش میزان سرقت سارقان است، به این دلیل که سارقان به محض اطلاع از وجود دزدگیر هوشمند تمایلی به دردسر برای خود ندارند و تلاش می کنند از منازلی که با ریسک کمتری، دزدی کنند. از دیگر مزایای این است کاربر می تواند با استفاده از اپلیکیشن کوشی سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم وسایل برقی مانند لباسشویی  و ... را از راه دور با گوشی همراه کنترل وسایل را در دست گرفته و می تواند فعال و غیر فعال سازد.

 

 

نحوه کار کردن دزدگیر اماکن هوشمند

برای هوشمند سازی خانه خود لازم است. در ایتدا یک پنل مرکزی با امکانتات هوشمند سازی تهیه فرمایید. این دستگاه دارای تعدادی خروجی می باشد و ازم است از طرف خروجی ها وسایل برقی توسط مانند سنسور ها به دستگاه متصل کرد و سیستم کنترا از راه دور فراهم می شود.

برای مثال: از خروجی دستگاه رابطی به یک وسیله برقی متصل می گرددو کاربر با استفاده از نرم افزار تلفن همراه قادر به خاموش و یا روشن کردن وسیله برقی خواهد بود. با نصب سیستم اعلام سرقت فایروال، قادر به کنترل وسایل برقی است بلکه می تواندبا هوشمند سازی کامل منزل وسایلی چون پرده برقی بهره برد و می توانید از راه دور پرده های خانه را کنار بزنید.

 

 

هوشمند سازی خانه با دزدگیر f10 فایروال

دزدگیر f10 از جمله دزدگیر مجهز به قابلیت هوشمند سازی می باشد. این سیستم دارای دو خط تلفن کننده ثابت و سیم کارتی می باشد. این دستگاه دارای 7 خروجی می باشد و می تواند از این خروجی ها وسایل را از راه دور کنترل کند. پنل f10 مانند قلب برای این سیستم است که دارای قابلیت هوشمند سازی می باشد.

 

 

سخن آخر

در این مطلب ما قصد داشتیم در زمینه هوشمند سازی خانه با استفاده از دزدگیر اماکن صحبت فرماییم و این سیستم را در اختیار شما قرار دهیم. قبل از خرید دزدگیر حتما تحقیق کنید تا از بهترین خرید بهره ببرید.