یک سیستم حفاظتی کامل باید داری چه تجهیزاتی باشد؟

۷ بازديد

تجهیزات دزدگیر  شامل، انواع سنسور، انواع هشدار دهنده و ... است که کارد آن ها همزمان با یک دیگر می تواند امنیت محیط را تامین کند.

 دزدگیر فایروال ایرانی

تجهیزات دزدگیر اماکن

تجهیزات دزدگیر اماکن شامل قسمت های مختلف است که هر کدام آن ها بستگی به عملکرد کلی سیستم دارد. بروز اختلال در هر قسمت می تواند برای کل سیستم دزدگیر اختلال به وجود بی آورد. دزدگیرهای متفاوت برای بالا رفتن افزایش امنیت محل استفاده می شود.

 

سیستم مرکزی یا کنترل پنل

همانطور که از اسم این قطعه مشخص است به عنوان سیستم مرکزی فعالیت می کند و وظیفه آن دریافت سیگنال های بسیار مختلف است. سنسورها دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه این مطلب با آن ها می پردازیم. سیستم مرکزی بعد از دریافت سیگنال از سنسور وظیفه ارسال سیگنال به سیستم هشدار دهنده را دارد.

 

انواع سنسور دزدگیر اماکن

سنسور حرکتی:

این سنسور دارای حساسیت بسیار بالایی می باشد که کوچکترین حرکت اجسام را مورد بررسی قرار می دهد. و بر روبه روی درب ساختمان نصب می شود که در دو نوع باسیم و بی سیم تولید شده است.

سنسور مگنت:

سنسور مگنت دارای مکانیزم آهن ربایی می باشد که بر مجاورت یک دیگر قرار دارند و بر روی چهرچوب درب و خود پنجر قرار میگیرد و با فاصله گرفتن از یک دیگر سیگنال را به پنل مرکزی ارسال می کند.

سنسور دود:

این سنسور را برروی سقف خانه ها نصب می کنند و به کارگیری آن بسیار ضروری می باشد. این سنسور حسای به دود ناشی از آتش سوزی سیگنال را هر چه سریع تر به پنل ارسال می کند.

سنسور ضربه:

سنسور ضربه به شدت حساس می باشد و با کوچک ترین ضربه شروع به کار می کند این سنسور را بر روی دیوار نصب می کنند تا از کندن و خراب کردن دیوار توسط سارق جلوگیری می کند.

 

 

سیستم های تلفن کننده دزدگیر

دزدگیر فایروال ایرانی علاوه بر تجهیزات بسیار کاربردی دارای سیستم تلفن کننده با خط ثابت و سیم کارت می باشد. این قابلیت جانبی باعث می شود بعد از اعلام هشدار توسط دزدگیر به شماره های که از قبل بر روی حافظه 22 ذخیره شده است تماس می گیرد.

علاوه بر تماس گرفتن شماره های اعضای خانواده با شاره تماس پلیس و اورژانس نزدیک ترین محل به محیط پیرامون شما عزیزان تماس می گیرد و اعلام هشدار می دهد.

 

 

سخن آخر

در دنیا امروزی امنیت حرف اول را می زند. متاسفانه بعضی از افراد فکر می کنند تا زمانی که سرقت زخ نداده نباسد به فکر تجهیزات ایمنی بود و باید گفت پیش گیری بهتر از درمان ات باید قبل از قوقوع حادثه از آن جلوگیری کرد.

در زمان هالی گذشته آمار سرقت بالا نبود و مردم با یک قفل ساده امنیت محیط خود را بالا می بردند اما امروزه آمار دزدی بسیار بالا رفته است و با انواع اقسام دزدی روبه رو شده اید. پس با نصب دزدگیر اماکن امنیت محل کار و منازل خود را به راحتی بالا ببرید.

 

 

روش های بسیار ساده برای ساخت یک خانه ایمن

۸ بازديد

دزدگیر فایروال ایرانی

درها را محکم کنید

به سارق اجازه ندهید تا از درب ورودی وارد شود. همه درهای بیرونی خود را بررسی فرمایید و از محکم بودن قاب درب  ایمنی لولاها در صورتی که درب دارای شکاف است اطمینان کنید که کسی نمی تواند از طرف آن به قفل برسد.

اگر درحال نقل مکان هستید و شخص دیگر قبلا در آن زندگی می کرده است، بهتر است قفل دربه ها را با بهترین نوع آن عوض کنید و به این ترتیب شما کلید نو را داشته باشید.

 

درب های کشویی شیشه ای را ایمن سازید

مطمئن شوید که درب های کشویی حتما ایمن هستند. می توانید سنتی کار کنید و از نوار پنجره در مسیر استفاده نمایید تا درب به روز باز نشود. اگر می خواهید یک راه حل با تکنولوژی بالا داشته باشید، یک سنسور ضربه اضافه کنید.

 

پنجره ها را قفل نمایید

به گفته کارشناسان ضد سرقت، پنجره ها یک نقطه ورود مشترک برای سارقان است و ممکن است توسط صاحب خانه قبلی بسته ولی قفل نشد باشد. اگر ظاهر پنجره خود را دوست ندارید، امنیت را با قفل پنجره های پس از فروش یا اهرم های کلید تقویت کنید.

  • شیشه را با فیلم محافظ پنجره تقویت نمایید
  • سنسور شکست شیشه یا سنسور ضربه نصب کنید
  • دزدگیر پنجره را اضافه کیند
  • بوته های خاردا را در زیر پنجره های طبقه اول بکارید

 

منظره را روشن کنید

سارقان و خرابکاران دوست ندارند در کانون توجه قرار بگیرند. آن ها با نور زیاد بیرون از خانه دور نگهدارید. چراغ ها را در حیاط عقب و جلو، امتداد مسیر و نزدیگ گاراژ دیگر سازه های بیرونی قرار دهید.

  • از سنسور حرکتی استفاده نمایید
  • با استفاده از چراغ خورشید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید
  • از یک پریز هوشمند برای قرار دادن چراغ های بیرونی در یک تایمر استفاده کیند

 

یک سیستم امنیتی برای منازلتان راه اندازی نمایید

با داشتن یک دزدگیر اماکن امنیت را به خانه خود بیاورید. می توان گفت بعد از امنیت مالی داشتن امنیت در محل کار یا خانه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. پس بشر برای این امینت به فک ساختن سیستم اعلام سرقت برای اماکن افتاد. در واقع دزدگیر، یک سیستم هوشمند بوده که امنیت دائمی را در زمینه های متفا.ت مانند: آتش سوزی، آتش و ... به محل بخشید.

 

گاراژ را فراموش نکنید

این نقطه از ورود به خانه شما در بین مجرمان بیشتر پیدا می کند. حتی اگر آنها نتوانند به خانه شما دسترسی پیدا کنند، به احتمال زیاد شما چیزهای عالی در گاراژ انبار کرده اید. قفل کردن درب های گاراژ خارجی و داخلی یک عادت تبدیل کنید.

اگر از کد امنیت برای باز کردن گاراژ  استفاده می کنید، مطمئن شوید که آن را مخفی نگه داشته اید و هرگز کدها را در مقابل اراد تحویل دهنده، همسایه ها یا شخص دیگر نکنید.

  • درب های گاراژ را با قفل اضافی محکم کنید
  • از دزدگیر منزل استفاده کنید
  • پنجره ها را بپوشانید

 

با خرید فایروال ایرانی به صورت ساده خانه خود را ایمن بسازید.

سنسورحرکتی چیست؟

۹ بازديد

یکی از مهم ترین قطعه برای سیستم حفاظتی، سنسور می باشد. این قطعه از اهمیت بسیار بالایی برای دزدگیر برخوردار می باشد. در این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این سنسور پردازیم.

 

 

نقش سنسور حرکتی در سیستم دزدگیر اماکن

امنیت همه افراد از مهم ترین موضوع محسوب می شود و  این موضوع غیر قابل انگار است. آدم ها همیشه به دنبال راه بهتر برای تامین امنیتشان هستند. مراقبت کردن از اموال و اماکن برای صاحبان، یک چالش بزرگ به حساب می آید، که تکنولوژی با ابزارهای متفاوت سعی در حل آن را دارند.

هرچقدر که آدم ها تلاش کنند تا امنیت را به بهترین نحوه ممکن برقرار کنند، روزانه سرقت های بی شمار از خانه ها محل کارهای صورت می گیرد که شاید با خبر شدن سریع تر بتوان از آن ها جلوگیری کنند.

سنسورهای حرکتی دزدگیر یکی از همین سیستم های هشدار امنیتی ضد سرقت هستند که از روش های نوین برای جلوگیری از سرقت به حساب می آید.

سنسور حرکتی فایروال یکی از معروف ترین سنسور ضد سرقت به شما می آید که در اماکن متفاوت مانند: منازل، محل کار و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این سنسور علاوه بر دقت در تشخیص حرکت انسان حتی حیوانات را دارد. به این سنسور چشمی دزدگیر منزل، رادارهای حرکتی و سنسور حرکتی می گویند. معمولا بیشتر دزدگیرها دارای سنسور حرکتی هستند.

 سنسور حرکتی دزدگیر

 

 کارکرد سنسور حرکتی به چه گونه ای می باشد

این سنسور به شدت حساس می باشد همچنین به ارتعاش و لرزش های غیر عادی واکنش نشان می دهد و به صاحب دستگاه اطلاع رسانی می کند. به طور کلی سنسورهای تشخیص حرکت بیشتر در منزل های بزرگ و ویلایی در کناز آژیر دزدگیر استفاده می شود و کمتر دیده شده دفاتر کوچک  از این سیستم استفاده کنند.


پوشش مساحت سنسور دزدگیر اماکن چقدر است

این سنسور را معمولا بین 20 تا 5 متر از فضا پوشش می دهد. این موضوع بستگی به قدرت دریافت ارسال سیگنال متفاوت دارد. مقدار برد سنسور حرکتی، به نوع سنسور بستگی دارد که کاربر از چه سنسوری استفاده میکند. سنسور مادون قرمز تقریبا 10 متر را پشتیبانی می کند و قابیلت تشخیص 50گرم به بالا دارد.

 

 

هزینه سنسور حرکتی به چه صورت مشخص می باشد

تعیین هزینه سنسور حرکتی دزدگیر به عواملی مانند: مرغوب بودن سنسور، کیفیت و نوع آن بستگی دارد. برای مثال سنسور مادون قرمز از همه سنسورها ارزان تر می باشد و باقی سنسورها نسبت به کیفیت آن همچنین کارایی باید توجه کرد.

امنیت خانه و محل کار و اموال شما عزیزان چیزی نیست که بخواهیم با آن شوخی کرد. در کنار قیمت بالا سنسور هم نشان دهنده نیاز شما نیست. پس حتما در خرید سنسور دزدگیر دقت فرمایید.

 

با چه معیاری می توان دزدگیر اماکن را انتخاب کرد

۸ بازديد

دزدگیرهایی که در بازار موجود می باشند، توسط برند و شرکت های متفاوت ساخته می شوند. که هر کدام از آن ها دارای ویژگی و خصوصیات منحصر به فردی دارند. در این مطلب می خواهیم درباره معیار انتخاب دزدگیر اماکن و منازل صحبت نماییم.

 

 معیار انتخاب دزدگیر اماکن

معیار انتخاب دزدگیر اماکن و منازل

معیار انتخاب دزدگیر منزل نکته بسیار مهم در خرید این سیستم می باشد. اغلب کاربران با دیدن برندها و ویژگی های متفاوت در انتخاب دزدگیر سردرگم می شوند و نمی توانند انتخاب خود را باتوجه به نیاز شان منتخب کنند.

 

سیستم تلفن کنند دزدگیر

دزدگیرهای اماکن دارای قطعه ای به نام تلفن کننده می باشد که می تواند با استفاده از خط ثابت شهری و سیم کارت اقدام به برقراری ارتباط کند. سیستم تلفن کننده خط ثابت می تواند تماس برقرار کند اما سیستم تلفن کننده سیم کارتی علاوه بر تماس گرفتن قادر به ارسال پیامک است.

این موضوع باعث شده است سیستم تلفن کننده سیم کارتی طرفداران بیشتری پیدا کند زیرا دارای اپلیکیشن گوشی همراه نیز است و می توان از راه دور اقدام به کنترل محیط پیرامون کرد. این سیستم دارای 22 حافظه داخلی می باشد که کاربر می تواند شماره اعضای خانواده را در آن ها ذخیره کند.   

 

دزدگیر باسیم و بی سیم

دزدگیرها در دو نوع باسیم و بی سیم تولید شده اند که می توان دزدگیر بی سیم را جزء زیباترین و محبوب ترین دزدگیر دسته بندی کرد. اگر می خواهید با یکی دیگر از معیار های انتخاب دزدگیر اماکن آشنا شوید به شما عزیزان پشنهاد می کنیم دزدگیر بی سیم را مورد انتخاب خود قرار دهید.

به دلیل اینکه زیبا هستند و با دکوراسیون داخلی منزل سازگار می باشد. دزدگیر بی سیم نیاز به شارژ دارند و باید به صورت مداوم مراقب بود باتری آن تمام نشود. در مقابل دزدگیرهای باسیم برای مکان پر تردد مناسب هستند و نیازی به مراقب از باتری دزدگیر اماکن نباشد.

 

انواع سنسور

به جرات می توان گفت، سنسور به عنوان یکی از مهم ترین معیار انتخاب دزدگیر منازل می باشد. سنسورها در انواع متفاوت مانند: سنسور حرکت، سنسور ضربه، سنسور دود، سنسور مگنت هستند. قطعا انتخاب سنسور به نوع نیاز کابر ارتباط مستقیم دارد.

 

امکانات جانبی دیگر دزدگیر

دزدگیر اماکن علاوه بر امکانات دارای وسیله های جانبی نیز هستند که می توانند زمینه برای افزایش رفاه کاربر باشد. برای مثال اگر یک دزدگیر دارای ریموت باشد کاربر مدیریت بهتر بر روی سیستم دزدگیر اماکن دارد.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش دزدگیر

اغلب برندهای ایرانی مانند فایروال دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند که باعث آسایش و رفاه کاربر می شود. اگر تصمیم دارید از خدمات و گارانتی بعد از فروش بهره بگیرید، از فرشگاه های معتبر و شناخته شده خریداری فرمایید تا در صورت هرگونه خرابی از کارشناسان مجرب بخواهید مشکل دزدگیر را فراهم سازند.

 

 

طراحی دزدگیر اماکن

پنل مرکزی یا سیستم مرکزی

وجود پنل مرکزی در دزدگیر اماکن به عنوان قلب تپیده برای سیستم حفاظتی می باشد. در این قسمت سیگنال های ورودی ذخیره می شود و سایر قطعات از جمله برد و منبع تغذیه به آن متصل خواهند شد.

پنل مرکزی دزدگیر اماکن

آژیر

آژیر یا سیستم هشدار دهند صوتی از مهم ترین قطعه ای است که اطرافیان را از وجود خطر آگاه می سازد. علاوه بر آژیر چراغ چشمک زن می توان زمینه ای برای فراری دادن سارق مهیا کرد. در این شرایط سیستم تلفن کننده به کار می افتد و با مخاطبین حافظه دزدگیر تماس برقرار می کند.

 

صفحه کلید دزدگیر

تمامی دزدگیر اماکن نسل جدید و پیشرفته دارای نمایشگر و صفحه کلید هستند که به کاربران کمک می کند. تا تنظیمات دلخواه بر روی دستگاه اعمال کند. وجود نمایشگر و چراغ های نشانگر از دیگر قطعاتی است که در طراحی این وسیله حفاظتی به کار می رود.  

شناخت انواع آژیر دزدگیر اماکن

۸ بازديد

شناخت آژیر به کاربر کمک می کند تا انتخاب بهتری برای خریداری داشته باشد. دزدگیر اماکن به عنوان یک سیستم ایمنی و حفاظتی شناخته می شوند که وجودشان در همه مکان ها الزامی می باشد. به دلیل اینکه وسیله مناسبی برای جلوگیری از ورود دزد به مکان است.

 

 آژیر دزدگیر اماکن

آژیر دزدگیر اماکن چیست

آژیر جز اجزای مهم دزدگیر اماکن به حساب می آید. که در زمان خطر وظیفه اطلاع رسانی را بر عهده دارد. هشدارها که توسط آژیر همراه با صدا به اطرافیان، وقوع حادثه مانند سرقت مطلع می سازد.

آژیر دزدگیر مانند: اجزای دیگر به سیستم مرکزی متصل می شود و عملکرد سیستم تاثیر مستقیمی بر آن دارد.

 

 

انواع آژیر دزدگیر اماکن فایروال

آژیر پیزو

آژیر پیزو، نوعی آژیر تک صدا می باشد که نسبت به سایر آژیر های دیگر از صدای کمتری بهره می برد. و از آن در مکان های خلوت و کم سرو صدا استفاده می شود. هر چه مقدار صدا بلند تر باشد، برای خبر دادن به همسایه ها و اطرافیان بهتر خواهد بود. از ویژگی های آژیر پیزو

  • ولتاژ کاری VDC 12
  • دارای فرکانس 3500 هرتز
  • پخش صدا به شدت صوت 80 دسی بل
  • جریان کاری 12 ولت 120 میلی آمپر

 
آژیر پیزو دزدگیر اماکن

آژیر باسیم تک صدا فایروال

این آژیر همانند دیگر آژیرها دارای صدای بسیار بلندی بوده. و کارای این آژیر به گونه ای است زمانی که دزدگیر فرکانسی را برای آژیر ارسال می کند و باعث به صدا در آمدن آژیر باسیم می شود. از ویژگی های آژیر باسیم تک صدا:

  • ولتاژ کاری VDC 12
  • خروجی صدا پر قدرت
  • پایه فلزی
  • ضد آب

 

آژیر بکاپ بی سیم فایروال

این آژیر دارای صدای بسیار بلندی بوده و فرکانسی را به پنل مرکزی دزدگیر ارسال می کند و باعث به صدا در آمدن آژیر بی سیم فایروال می باشد. از ویژگی های آژیر بکاپ بی سیم:

  • ولتاژ کاری VDS 12،
  • فرکانس با عملکرد MHZ 433،
  • دارای باتری بکاپ،
  • دارای آداپتورV12

 

 

انواع آژیر برای دزدگیر اماکن بر حسب مکان مشخص شده

آژیر ها بر اساس محل نصب معرفی می شوند که به دو دسته داخلی و خارجی دسته بندی شده است. آژیر داخلی درون ساختمان و نزدیک به سیستم مرکزی نصب شده. اما نوع خارجی، در فضای باز و با فاصله از سیستم دزدگیر فعال می شود.

 

آژیر داخلی

مناسب ترین نوع آژیر را می توان داخلی معرفی کرد. این مدل آژیر به صورت تک صدا است که برای داخل منازل مناسب می باشد. کاربرانی که تمایل دارند از اعضای دورن خانه مطلع شوند می توانند این مدل آژیر را نصب کنند این مدل نیاز به سیم کشی ندارد که از ویژگی عالی این دزدگیر به حساب می آید.

 

آژیر خارجی

این آژیر به عنوان یک سیستم حفاظتی بیرونی شناخته می شود، به دلیل اینکه در فضای باز نصب می شود. اسن آژیر در فضایی همچون: شرکت ها، دفاتر کاری، منازل مسکونی و ... کاربرد دارد.

نصب انواع آژیر در فضای بیرون از دپارتمان در معرض عواملی مانند خاک و گرد، تابش مستقیم نور خورشید و بارش برف و باران قرار می گیرند. برای جلوگیری از آسیب های ناشی از این عوامل می توان از کاور بلندگو استفاده کرد.

 

 

آژیر دزدگیر فایروال چگونه فعال می شود

این آژیر زمانی که فعال می شود سیگنال مورد نظر را از دزدگیر دریافت می کند. دریافت سیگنال ها بر اساس سنسورهایی که روی دزدگیر نصب می شود.

برای مثال: برخی از دزدگیر ها از سنسور دود استفاده می کنند تا در زمان وقوع آتش سوزی به سیگنال آژیر منتقل می کند تا تواند با ایجاد صوت اطرافیان را با خبر کند.

بهترین مارک دزدگیر ایرانی طبق نظر سنجی افراد؟

۱۰ بازديد

همانطور که می دانید در سال های گذشته دزدی از منازل و ادارات به اوج خودش رسیده و این موضوع باعث شده سیستم های حفاظتی بیشتر از قبل مورد استفاده قرار بگیرد. اما یک مسئله ای هم بین مردم وجود دارد که چه نوع سیستمی و چه برندی استفاده کنند؛ که بعد گذشت چند ماه با مشکل و خطا سیستمی برنخورند. طبق نظر سنج افراد در این چند سال اخیر مردم معمولا از دزدگیرهایی استفاده می کنند که از کیفیت و عمر بالاتری نسبت به بقیه دزدگیرها برخوردار باشد، همچنین سیستم حفاظتی منازل و اماکن کارایی آسان داشته باشد.

 

 

بهترین مارک دزدگیر ایرانی طبق آمار به دست آمده

دزدگیر فایروال

یکی از برترین برند دزدگیر اماکن و منازل موجود در بازار، سیستم حفاظتی فایروال می باشد. شرکت فایروال به عنوان، مطرح ترین تولید کنندگان سیستم حفاظتی در سطح جهان آسیا به شمار می رود که توانسته با تکیه بر بهرمندی از متخصصین مجرب و ارائه بروز ترین سیستم اعلام با توجه به نیاز بیشتر افراد و اقشار مختلف پاسخ می دهد.

دزدگیر فایروال از جدیدترین مدل دزدگیر f10 رونمایی کرده، که این سیستم جز یکی از پرفروش ترین دستگاه حفاظتی داخل ایران است و موضوعی که باعث شده این دستگاه توی لیست بهترین ها قرار بگیرد. سادگی و نصب زیادش است، این برند را می توانید توی مکان های اداری، بانک و جواهر فروشی، مسکونی است. و با خرید دزدگیر فایروال می توانید از گارنتی 5 ساله بهره مند شوید.  

 

ویژگی دزدگیر اماکن سیم کارتی فایروال f10

شنود صدای محیط همچنین دارای خروجی جت نصب میکروفون خارجی

مدار شارژ هوشمند باتری جهت افزایش عمر باتری داخل دستگاه به همراه اعلام شارژ کامل، تشخیص باتری

8 زون باسیم و بی سیم با قابلیت پاتریشن بندی و کنترل 4 بخش به صورت مستقل

ارسال کلیه گزارشات و هشدار دستگاه از طرف تلگرام به چت شخصی و کانال و گروه

دارای 7 رله خروجی جهت کنترل وسایل برقی با تنظیمام حالت دائم و لحظه ای

و.....

 

نظر سنجی افراد 

دزدگیر اماکن کلاسیک

یکی از قدیمی ترین تولید کنندکان سیستم حفاظتی، شرکت کلاسیک است که خدمات و کیفیت مطلوب این شرکت باعث محبوبیت شده است. که از جدیدترین دزدگیر G1ULTRA V4 رونمایی کرده است. البته با توجه به ویژگی دزدگیر کلاسیک، قیمت دزدگیر کلاسیک از بقیه رقبا بالاتر می باشد و با خرید این دزدگیر می توانید از گارانتی 1 ساله بهره مند شوید.

 

ویژگی دزدگیر تلفن کننده کلاسیک  G1ULTRA V4

 4 خروجی قابل کنترل با اس ام اس

امکان نظارت مرکزی

قابلیت نامگذاری زون ها

70حافظه تلفن، 2 پیام قابل ضبط

و.....

 

دزدگیر اماکن سایلکس

یکی از برندهایی که بیش از 20 سال سابقه در عرصه تولید سیستم حفاظتی اولین محصول خود را به دزدگیر خودرو در بازار عرضه کرده و با گذشت زمان کسب و کار تجربه در مسیر تولید مسائل فنی به تنوع محصولات خود افزوده است و یکی از مدرن ترین تولیدکنندگان سیستم حفاظتی امنیتی و ریموت کنترل درب اتوماتیک در داخل کشور تبدیل گشته است.

 

ویژگی دزدگیر سیم کارتی +Silex SGY

دارای 5 زون و دارای هر زون به 8 حالت

امکان بی صدا کردن تک آژیر و آلارم

هشدار قطع برق کم شد میزان شارژ باطری

تعریف سطح دسترسی برای کاربران ریموت

و....

 

 

دزدگیر اماکن آنیک

کمپانی آنیک تولید کننده انواع سیستم های امنیتی و دیگر مدارهای الکترونیک، با هدف فعالیت در زمینه سیستم حفاظتی در سال 1386 شروع به کار کرده است. این گروه بعد از یکسال فعالیت در این بخش و بررسی کمبود و مشکلات، طراحی و ساخت چند محصول جدید منحصر به فرد را در دستور کار خود قرار داد. این شرکت برای اولین بار سیستم تلفن کننده سیم کارتی را با نام تجاری ANIK روانه بازار کرده.

 

ویژگی دزدگیر اماکن آنیک

تعداد زون بی سیم 1 و باسیم 4

دو خروجی رله قابل کنترل و تماس صوتی

قابلیت اتصال به کیپد

گزارش گیری ورود و خروج محرمانه

دارای فرکانس 315

 

 

سخن آخر

تمامی محصولات نام برده، در داخل ایران عزیزمان طراحی و تولید شده اند همچنین شرکت های داخلی اقدام به تولید انواع کیت های سیم کارت خور کرده اند. این کیت ها قابلیت کار با انواع دزدگیرهای اماکن را دارند. امیدوارم از این مقاله راضی باشین.